Kubanskie Kanapki - Cuban sandwich




English version in the link bellow
http://www.classy-kitchen.blogspot.com/2014/09/cuban-sandwich.html

W lipcu miałem przyjemność oglądać wspaniały film “Chef”. Jest to opowieść o świetnym szefie kuchni, który ma dość despotycznego właściciela uniemożliwiającego realizacje jego wizji i postanawia odejść i założyć food trucka. Dalej fabuły nie będę zdradzać jednak film napewno jest warty obejrzenia. To co gotują na okrągło to kanapki kanapki i jeszcze raz kanapki. Nie spodziewajmy się jednak tylko takiego asortymentu jak w Polsce. Nie samymi burgerami i wołowiną się żyje. Mnie najbardziej spodobały sie tradycyjne kanapki z krainy cygar i rumu - Kuby. Poszperałem trochę, znalazłem przepis, zrobiłem. Jak? Warto się przekonać samemu ale dla mnie istna rewelacja.

1 bochenek kubańskiego chleba ( jeżeli nie mamy czasu na jego upieczenie to bardzo dobrze sprawdzi się bagietka)
musztarda
4 ogórki konserwowe, pokrojone w grube plasterki
3 plastrów gotowanej szynki
2 plastry sera gruyere
2 łyżki masła

Pokrój pieczywo na 15 cm części, a następnie przekrój  każdą wzdłuż na dwie części i wydrąż środek. Obie części bułki posmaruj musztardą. Nastepnie ułóż pokrojone w plasterki ogórki konserwowe, ser żółty, szynkę, wieprzowinę i przykryj górną częścią. Posmaruj masłem z obu stron i grilluj w opiekaczu aż będą chrupiące i złociste.


Komentarze

  1. O taaak :) Przed chwilą skończyłam oglądać ten cudowny film! Chyba też będę musiała przygotować takie kanapki... ;) Pozdrawiam :) Adventuresinthekitchen!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty